Terug naar startpagina

 


Communicatie probleem me NPO

Martijn,

Even een reactie op "problemen/NPO".

Enkele weken geleden heb ik een mailtje naar "Veenendaal"
gestuurd mbt de vogelgriep. En dan met name over het feit of
duiven nu onder het begrip "pluimvee" vallen of niet.
Ik meen me te herinneren dat men in 2003 na veel geharrewar
tot de conclusie was gekomen dat duiven de vogelgriep niet konden
oplopen en verspreiden. C.q. duiven vallen niet onder de noemer pluimvee.
Het is nu gelukkig nog geen vliegseizoen maar daar zijn we weer eerder dan
we denken. En mocht er in die periode vogelgriep, varkenspest, mond- en
klauwzeer uitbreken dan zitten we, mits er dan duidelijke en juiste richtlijnen zijn in deze,
weer met de gebakken peren.
Wellicht zeer goed dat de NPO zich voor 100% inzet om nu eens en voor altijd
duidelijk te krijgen onder welke noemer duiven vallen in dergelijke situaties.

Op het genoemde mailtje (verzonden 22 november) heb ik overigens tot op heden
nog geen enkele reactie ontvangen.
Gr.,

Bram
Bram, ik kan me voorstellen dat ze nog geen antwoord paraat hebben, de wet wordt door de politiek opgelegd maar… ze moeten zeker de nek uitsteken, en ondanks dat ze mogelijk nog niet kunnen antwoorden is het zeer onprofessioneel om geen bericht terug te doen, iets van uw mail is in goede orde ontvangen, er wordt momenteel bekeken etc. etc., in het bedrijfsleven, waaraan de NPO zich moet spiegelen, zou het niet mogelijk zijn hiermee weg te komen, immers de klant loopt weg en zoekt andere partner, helaas weglopen en veranderen kan bij NPO niet , alleen weglopen, en dat hebben er afgelopen jaar veel gedaan, deels door overlijden, deels door verhuis, maar ook deels uit frustratie

Ps zodra deze vraag/ opmerking geplaatst is zal ik NPO de link toesturen
 

Update communicatie met NPO

communicatie naar uw leden

https://dub110.mail.live.com/ol/clear.gif 19:50 secretariaat@npoveenendaal.nlDit bericht weergeven...

Van:

Tijn Oomen (oomentijn@hotmail.com)

Verzonden:

woensdag 10 december 2014 19:50:26

Aan:

secretariaat@npoveenendaal.nl (secretariaat@npoveenendaal.nl)

 

 

 http://www.duivenmarktplaats.nl/oomen/vraag2886.htm

 Beste

Bij deze stuur ik u een link , verwijzend naar uw manier van communiceren, richting uw leden ( klanten)

Meerdere malen ontvang ik klacht over communicatie , over diverse onderwerpen, ik stuur dit onder positieve kritiek, hier is op eenvoudige wijze een verbetering in te maken, het zou kunnen leiden tot een minder grote ontevredenheid onder uw leden, mogelijk kan dit voor een bepaald percentage, minder afhakers leiden, en ik neem aan hoe meer leden ( klanten) hoe beter u uw huishouding ( financieel) kunt rondkrijgen.

concreet, lees aub deze link, beantwoord de inzender, en ik hoop dat een mail snel beantwoorden een standaard procedure wordt binnen uw ( ook onze) organisatie

sportgroeten Martijn Oomen.

Deze mail is richting NPO, komt er reactie ?

Upd Npo mail bram

hoi even een reactie op mail Bram. Ik heb vandaag contact gehad met npo ,daar zeiden ze dat na 12 december er een nieuwe beslissing van het ministerie zou komen. Ik heb toen gevraagd of ze op de hoogte waren van het feit dat voorlopig tot 18 dec. Geen tt mogen of samen brengen van pluimvee, daar wisten ze niets van maar konden wel begrijpen dat ze op donderdag 18 dec net voor het weekend een beslissing zouden nemen.:

Rien bedankt we wachten ( bang) af

Upd communicatie NPO

Ook wij hebben geen problemen met de NPO. Gevraagd om promotiemateriaal voor de klas van mijn zoon. Het lag netjes klaar toen ik het ging ophalen….incl. een bakkie koffie

Marcel
Marcel dank voor melden, nogmaals het lijkt of medewerkers bepaalde dingen wel mogen, dit doen ze ook goed, maar antwoorden op mails lijkt geregisseerd van bovenaf, maar wat goed gedaan wordt mag/ moet zeker vermeld worden




vraag kan men stellen op oomentijn@hotmail.com

Oudere vragen klik hier....


 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Terug naar startpagina