|
Communicatie probleem me NPO
Martijn,
Even een reactie op "problemen/NPO".
Enkele weken geleden heb ik een mailtje naar "Veenendaal"
gestuurd mbt de vogelgriep. En dan met name over het feit of
duiven nu onder het begrip "pluimvee" vallen of niet.
Ik meen me te herinneren dat men in 2003 na veel geharrewar
tot de conclusie was gekomen dat duiven de vogelgriep niet konden
oplopen en verspreiden. C.q. duiven vallen niet onder de noemer
pluimvee.
Het is nu gelukkig nog geen vliegseizoen maar daar zijn we weer eerder
dan
we denken. En mocht er in die periode vogelgriep, varkenspest, mond-
en
klauwzeer uitbreken dan zitten we, mits er dan duidelijke en juiste
richtlijnen zijn in deze,
weer met de gebakken peren.
Wellicht zeer goed dat de NPO zich voor 100% inzet om nu eens en voor
altijd
duidelijk te krijgen onder welke noemer duiven vallen in dergelijke
situaties.
Op het genoemde mailtje (verzonden 22 november) heb ik overigens tot
op heden
nog geen enkele reactie ontvangen.
Gr.,
Bram
Bram, ik kan me voorstellen dat ze nog geen antwoord paraat hebben, de
wet wordt door de politiek opgelegd maar… ze moeten zeker de nek
uitsteken, en ondanks dat ze mogelijk nog niet kunnen antwoorden is
het zeer onprofessioneel om geen bericht terug te doen, iets van uw
mail is in goede orde ontvangen, er wordt momenteel bekeken etc. etc.,
in het bedrijfsleven, waaraan de NPO zich moet spiegelen, zou het niet
mogelijk zijn hiermee weg te komen, immers de klant loopt weg en zoekt
andere partner, helaas weglopen en veranderen kan bij NPO niet ,
alleen weglopen, en dat hebben er afgelopen jaar veel gedaan, deels
door overlijden, deels door verhuis, maar ook deels uit frustratie
Ps zodra deze vraag/ opmerking geplaatst is zal ik NPO de link
toesturen
Update communicatie
met NPO
communicatie naar uw leden
19:50
secretariaat@npoveenendaal.nlDit
bericht weergeven...
Van: |
Tijn Oomen
(oomentijn@hotmail.com) |
Verzonden: |
woensdag 10 december 2014 19:50:26 |
Aan: |
secretariaat@npoveenendaal.nl
(secretariaat@npoveenendaal.nl) |
|
|
http://www.duivenmarktplaats.nl/oomen/vraag2886.htm
Beste
Bij deze stuur ik u een
link , verwijzend naar uw manier van communiceren, richting uw leden (
klanten)
Meerdere malen ontvang ik
klacht over communicatie , over diverse onderwerpen, ik stuur dit
onder positieve kritiek, hier is op eenvoudige wijze een verbetering
in te maken, het zou kunnen leiden tot een minder grote ontevredenheid
onder uw leden, mogelijk kan dit voor een bepaald percentage, minder
afhakers leiden, en ik neem aan hoe meer leden ( klanten) hoe beter u
uw huishouding ( financieel) kunt rondkrijgen.
concreet, lees aub deze
link, beantwoord de inzender, en ik hoop dat een mail snel
beantwoorden een standaard procedure wordt binnen uw ( ook onze)
organisatie
sportgroeten Martijn
Oomen.
Deze mail is richting NPO, komt er reactie ?
Upd Npo mail bram
hoi even een reactie op mail Bram. Ik heb vandaag contact gehad met
npo ,daar zeiden ze dat na 12 december er een nieuwe beslissing van
het ministerie zou komen. Ik heb toen gevraagd of ze op de hoogte
waren van het feit dat voorlopig tot 18 dec. Geen tt mogen of samen
brengen van pluimvee, daar wisten ze niets van maar konden wel
begrijpen dat ze op donderdag 18 dec net voor het weekend een
beslissing zouden nemen.:
Rien bedankt we wachten ( bang) af
Upd communicatie NPO
Ook wij hebben geen problemen met de NPO. Gevraagd om
promotiemateriaal voor de klas van mijn zoon. Het lag netjes klaar
toen ik het ging ophalen….incl. een bakkie koffie
Marcel
Marcel dank voor melden, nogmaals het lijkt of medewerkers bepaalde
dingen wel mogen, dit doen ze ook goed, maar antwoorden op mails lijkt
geregisseerd van bovenaf, maar wat goed gedaan wordt mag/ moet zeker
vermeld worden
vraag kan men stellen op oomentijn@hotmail.com
Oudere vragen klik hier....
|
|